Розробка виховного заходу
Тема заняття: “Пошана і любов до батьків“
Мета: Розширення знання учнів про своїх найдорожчих
людей: маму і тата. Довести учнів до
розуміння того, що тільки батьки найбільше піклуються про свою родину. Виховувати любов і
шану до батьків, потребу турбуватися про них.
Хід заходу
1. Вступ.
Родина
Ліси виростають
родинами в горах,
Чайки відлітають у
вирій гуртами.
Родинами плавають
риби у морі.
І хмари гуртами
летять над лісами,
І десь астронавт у
безмежнім просторі,
І десь мореплавець у чорну годину,
І сивий дідусь у
самотньому горі,
Усі вони мріють про рідну родину...
Ста друзів не стане у
справжньому горі,
Заваляться плани,
мільйони й палати,
Та сяйвом рятунку в
життєвому морі
Завжди для нас будуть - родина і мати.
(Я. Паладій
"Абетка історії)
2. Перевірка домашнього завдання.
- Діти повинні підібрати вірші, прислів’я
про батьків (учні розповідають).
3. Повідомлення теми і мети.
- Сьогодні ми поговоримо про пошану і
любов до батьків.
4. Бесіда.
Батько і мати дали
нам життя і живуть для нашого життя, щастя. Не завдавайте їм болю, образ,
прикрощів, страждань. Все, що тобі, вам, дають батьки - це їхня праця, піт,
утома.
Вмійте поважати працю
батьків. Найбільше щастя для матері й батька - ваша працьовитість, любов до
науки, повага до старших, слухняність.
Ваша сім’я - це не
тільки батько й мати. Це і ви діти. Це ваша поведінка, ваші вчинки. Три нещастя
є в людини: смерть, старість, лихі діти - говорить українська народна мудрість.
Старість
невідворотна, смерть - невмолима, а від лихих дітей дім можна вберегти, як і
від вогню.
Пам’ятайте, що ранню
старість і хвороби приносять не тільки праця, втома, а й сердечні хвилювання,
переживання, тривоги і прикрощі за дітей своїх.
5. Фізкультурна хвилинка.
По долині ми гуляєм,
Фізкультхвилинку починаєм.
Справа – ліс, а зліва – поле,
Унизу іскриться море.
В небі сонечко сіяє
І з нами промовляє.
Раз, два, три, чотири, п’ять.
Будем дружними зростать.
Дуже добре будем вчитись,
Вдома, в школі не лінитись
Фізкультхвилинку починаєм.
Справа – ліс, а зліва – поле,
Унизу іскриться море.
В небі сонечко сіяє
І з нами промовляє.
Раз, два, три, чотири, п’ять.
Будем дружними зростать.
Дуже добре будем вчитись,
Вдома, в школі не лінитись
6. Легенда про батька.
В одній із країн в
минулому був звичай, коли людина старіла, її кидали в прірву, щоб не їла
задарма харчів. Та надто любив син батька, щоб це вчинити. Отож він поселив
свого батька на горищі, куди завжди приносив їжу. Та настав у цій країні
неврожай. Бачить батько, що син заклопотаний, увесь зажурений, і спитав у нього
чому, і син розповів йому про своє нещастя. А батько порадив "Зніми з хати
снопи якими вона вкрита і
ще раз обмолоти їх. Зібраним зерном засій землю”. Послушний син вчинив саме
так. І вродило збіжжя у них як ні в кого. Дійшли слухи і до царя про добрий
урожай. Закликав він до себе того сина "Хто навчив тебе такої
мудрості?". Нікуди було діватися тому чоловікові. Розповів цареві усю
правду. З того часу старі батьки доживали зі своїми дітьми до старості у шані й
повазі.
7. Намалювати малюнок де зобразити свою
родину тепер (кожен учень малює свою родину), потім намалювати свою родину в
майбутньому або такою, якою ви хочете її бачити.
8. Виставка малюнків присвячених своїй
родині.
9. Підсумок:
Я бажаю вам, діти і
вашим родинам щастя і добра.
- Батько і мати - два
сонця гарячі,
Що нам дарують надію
й тепло,
Батько і мати... У
долі дитячій
Треба, щоб кривди між них не було.
(В. Крищенко).
Розробка заняття гуртка
"МАЛЮНОК ТА
ЖИВОПИС"
ТЕМА: "ЗИМА"
МЕТА: Розвивати
вміння активно спостерігати за змінами в природі. Удосконалювати зорову
пам'ять. Розвивати образне мислення, композиційні і технічні навички.
Виховувати любов до природи рідного краю.
Необхідні для роботи
матеріали: фарби, петлі, ємність
для води, палітра, олівці, гумка для стирання, папір для малювання.
ХІД УРОКУ:
1. Привітання.
2. Бесіда про зимову
природу.
- Зима...Чи можна назвати цю пору року
білою, “безбарвною”? Напевно, можна, якщо кинути навкруги недбалий, неуважний
погляд. Дійсно, природа завмерла і тихо спочиває до пори.
- Якою люди уявляють собі зиму? Різною.
Кожен любить свою зиму. Письменник Євген Гуцало спробував передати цю красу
словами.
“Іній.
Неначе в молочній
повені затонув ранковий світ. І скрізь розіллялось густе біливо туману. -
завмерло і не зрухнеться в зимових полях. Десь зійшло сонце, а тепер його
проміння добивається до землі. Немає вітру, а туман легшає, м'якшає, вже стоїть
стіною, вже скоро і сонце зблисне з гори...
Усе вкрив іній...
Найдрібніша бадилинка
обібралась інеєм. Срібні його колючки, здається, були навіть на кожній грудочці
снігу, бо іній сів і на сніг. І далина сивіла так, ніби повилась найдрібнішими
цятками інею, що підбілили та підсвітили далеку голубінь."
Чи сподобався вам цей
текст опис?
Автор такою любов'ю
описав ранкову тишу і схід сонця.
3. Поглиблення
поняття про кольорову гаму
Уважним оком побачимо
безліч відтінків звичайнісінького інею; білий, рожевий, голубий, жовто-сірий,
сріблястий, золотистий, сивий, кришталевий.
- Чому такий мінливий колір?
- Хто цей художник, що так сміливо фарбує
все навкруги?
Цей незвичайний
художник - сонячне світло, У звичайному сонячному промінці сховано 7 промінній
різного кольору. Сонячне світло розсіюється не тільки атмосферою, а й звичайною
призмою на 7 кольорів веселки: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, голубий,
синій, фіолетовий.
Основними є:
червоний, жовтий, синій тому, що з них можна утворити всі інші кольори.
Похідними є -
оранжевий, зелений, голубий, фіолетовий - утворені при змішуванні.
Теплі - червоний,
оранжевий, жовтий.
Холодні - зелений,
голубий, синій, фіолетовий.
Ось ми вже знаємо, що
зима не безбарвна. Людські око може розрізняти в спектрі сонячного світла 160
різноманітних кольорів, які плавно переходять один в другий і ніби зливаються.
4. Оголошення теми
уроку.
Сьогодні ми будемо
вчитися малювати зимовий пейзаж, ліс вбраний інеєм.
Ой, яка краса!
Ліс увесь убрався в
іній,
Проти сонця він як
синій.
Ох, яка краса !
Коротка бесіда про дерева.
- Які породи дерев ви знаєте?
- Яка будова дерева?
- Чим відрізняється ялина від сосни?
(Гілки звисають донизу, дивляться вверх).
Підготовка фарб.
Палітра.
5. Пояснення
послідовності малювання дерев.
Малювати починаємо з
горизонтальної лінії, що зображує землю. Лінію поділимо на дві частини, а потім
кожну ще на дві.
Посередині відрізка
тонкими штрихами, пензлем з голубою фарбою намітимо стовбур ялини. Посередині
лівого відрізка — стовбур сосни, правого -дуба.
Визначити висоту
дерев.
Зробити контур
дерева.
Дотримуватися
послідовності, намалювати кожне дерево, намагаючись передати характер крони.
6. “Озвучення” робіт: тінь від сонця; сліди
під деревами ( кабана, зайця, дятла...)
7. Підсумок уроку.
Виставка робіт.
Оцінювання.
8. Домашнє завдання
- Виконати ілюстрацію до
твору на зимову тему.
ВИСНОВОК: Треба не
тільки дивитись, а й учитись бачити, не тільки слухати, а й чути.
Немає коментарів:
Дописати коментар